Autor Wątek: Wędkarstwo na Krecie  (Przeczytany 1037 razy)

Offline bart23

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Podk
  • Ulubione metody: method feeder
Wędkarstwo na Krecie
« dnia: 05.06.2018, 12:43 »
Witam Koledzy
Za dwa tygodnie wybieram się na Kretę do znajomego i jako ze jestem zapalonym :D wędkarzem chciałbym wziąć troszkę sprzętu ( o ile się zmieści i czy druga połówka pozwoli ) i spróbować odrobinę powędkować . Niestety kolega do którego jadę nie wędkuje i nie ma zielonego pojęcia o wędkarstwie , jedyne co wiem to że będziemy mieszkać blisko morza gdzie występują skałki i niby pływają tam rybki .
Może który z kolegów z forum miał przyjemność łowienia na Krecie i mógłby mi powiedzieć jaki sprzęt zabrać ze sobą i jak tam się łowi bo niestety ja nie mam żadnego doświadczenia w morskim łowieniu .
Pozdrawiam
Bartek 

Offline ptaku_1

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 894
  • Reputacja: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Jabłonna
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Wędkarstwo na Krecie
« Odpowiedź #1 dnia: 05.06.2018, 13:41 »
Nie łowiłem ale widziałem. W Chani bardzo dużo tubylców łowiło w porcie czy tam w marinie jak to tam zwał :) normalnie na spławik tak miedzy zaparkowanymi łodziami :)
Pzdr. Paweł

"PZW jest jak ZUS, płacisz i nic z tego nie masz, jeśli potrzeba to i tak się leczysz na komercji"

Lubię zegarki https://www.youtube.com/playlist?list=PL6Tg8Td6x60FxfdbXAUGGYUyv0nzDZtAP

Offline bart23

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Podk
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Wędkarstwo na Krecie
« Odpowiedź #2 dnia: 05.06.2018, 14:20 »
Nie łowiłem ale widziałem. W Chani bardzo dużo tubylców łowiło w porcie czy tam w marinie jak to tam zwał :) normalnie na spławik tak miedzy zaparkowanymi łodziami :)