Autor Wątek: Lin na bata. Pomoc z budową zestawu  (Przeczytany 4574 razy)

Offline Nowy splawikowiec

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Słupsk
  • Ulubione metody: bat
Lin na bata. Pomoc z budową zestawu
« dnia: 20.07.2018, 21:16 »
Witam wszystkich, to mój pierwszy wpis na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość; mam nadzieję że zostanę tu na dłużej.
Jestem początkującym spławikowcem, dlatego mogę mieć jakieś braki w wiedzy. Do rzeczy:
Poczytałem kilka postów i bardzo wciągnął mnie post użytkownika tench fan o połowie lina. Jako laik zakupiłem na początek dość lekki ban vde-robinson team 7m. Znalazłem idealne miejsce tzn. zatoczka, muliste dno oraz obrośnięte grążelami, czcinami, moczarką itp. Według opisów stołówka lina i karasia. Pogadałem z miejscowymi wędkarzami i podobno bez problemu wyjmują z grążeli(regularnie) przyzwoite liny. Teraz moje pytanie, wiedzę teoretyczną jakąś posiadam, ale nie do końca wiem jak to przełożyć na budowę zestawów. Więc potrzebuje pomocy jak zbudować zestaw na bata na lina w tamtych warunkach. Posiadam dobrą tonącą żyłkę 0.16(z przeznaczeniem na ż. główną), haki ownera rozmiar 10 i 12 z przyponami odpowiednio 0.14 i 0.12(wytrzymałość 2kg i 1.5kg) o długości 70cm każdy, spławiki stałe 1g/1.5g/2g,najmniejsze krętliki, aby uniknąć skręcania przyponu oraz zestaw śrucin od 0.2g do 1.8g. Teraz tak, jak zbudować zestaw tzn. rozmieścić śruciny, dobrać długość przyponu itp Chętnie wysłucham każdych rad, nie muszą być związane konkretnie z tematem. Pozdrawiam

Orzeszyna Arkadiusz

  • Gość
Odp: Lin na bata. Pomoc z budową zestawu
« Odpowiedź #1 dnia: 20.07.2018, 21:32 »
Cześć może tak na początek jakieś przywitanie i parę słów o sobie.
W dziale,, przywitaj się "

Offline Nowy splawikowiec

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Słupsk
  • Ulubione metody: bat
Odp: Lin na bata. Pomoc z budową zestawu