Autor Wątek: Łopatologicznie o składnikach zanęty  (Przeczytany 15545 razy)

Offline Jamesik74

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 124
  • Reputacja: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Łódź
  • Ulubione metody: feeder i spinning
Łopatologicznie o składnikach zanęty
« dnia: 24.09.2018, 20:59 »
 Jak w tytule - łopatologicznie o składnikach zanęty .
Przyznam szczerze że czytając różne wpisy na forum szczegolnie tyczące przynęt i zanęt czuje się głupio . Zawsze do tej pory kupowałem gotowe zanęty ale moze pora to zmienic ?
 Jestem typowym laikiem jeżeli chodzi o te sprawy i doskonale zdaję sobie z tego sprawę  🙄  wiem również że niejednokrotnie miałbym o wiele lepsze wyniki dodając do czegoś coś .... ale nie mam pojęcia co z czym i dlaczego akurat to 🤔
Koledzy - fachowcy -  wiem ze dla Was to pikuś ale przypuszczam że takich jak ja jest dużo więcej,  moze dałoby radę zrobić np. tutaj taki spis składników jakich Wy używacie i dołączyć krótki opis co to daje i jak stosować ??? Nie chodzi mi o jakieś gotowe recepty na własne mieszanki , po prostu chciałbym wiedzieć ( może to wreszcie ogarnę 😀 ) co i w jakich okolicznościach mógłbym dodać aby uzyskać jakiś tam efekt . Z góry dziękuję 😁
Marcin

Offline Jędrula

  • Robinson
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 4 749
  • Reputacja: 379
  • Lokalizacja: Wodzisław Śląski
  • Ulubione metody: method feeder

Ryba1987

  • Gość
Odp: Łopatologicznie o składnikach zanęty
« Odpowiedź #2 dnia: 24.09.2018, 21:15 »
To samo w katalogu trapera ostatnio widziałem - taka tabela z każdym składnikiem i ilością %tową którą można dodać do zanęty..

Offline e-MarioBros

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8 898
  • Reputacja: 413
  • Lokalizacja: Jaworzno
  • Ulubione metody: gruntówka + sygnalizator
Odp: Łopatologicznie o składnikach zanęty
« Odpowiedź #3 dnia: 24.09.2018, 21:57 »
🙋‍♂️

Chodzi Ci o jaką zanętę, do jakiego sposobu łowienia?
;)

Offline mirek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 234
  • Reputacja: 80