Autor Wątek: Zanęta na wiosenne płocie  (Przeczytany 1037 razy)

Offline Panoramix

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Zanęta na wiosenne płocie
« dnia: 11.04.2018, 22:04 »
Witam.Chciałbym się dowiedzieć czym nęcicie wiosenne płotki. Łowisko to mała,płytka (ok.1,5m) i spokojna rzeczka między dwoma niewielkimi jeziorami. Będę łowić na spławiczek z małym haczykiem.W jakich smakach gustują teraz ryby? W jakich proporcjach rozrobić glinę z zanętą?
Z góry powiem, że jestem początkującym.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

Offline zwykly_michal

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 502
  • Reputacja: 198
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: UK
  • Ulubione metody: waggler method

Online Modus

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 6 628
  • Reputacja: 1123
  • Ulubione metody: trotting
Odp: Zanęta na wiosenne płocie
« Odpowiedź #2 dnia: 12.04.2018, 00:23 »
W zapodanych warunkach można pokusić się o nęcenie na klasyczną angielską modłę, czyli luźną zanętą (podawaną ręką lub lajtową procą) w postaci białych robaków/pinki/gotowanych ziaren konopi.

Można również połączyć takie nęcenie z podaniem kul zanętowych: płociowa spożywka + mielone/kruszone konopie lub odchody gołębie + ewentualnie odrobinka drobnego czerwonego pieczywka fluo + ewentualnie ziołowy atraktant w rodzaju MVDE Roach Classic/Special + w razie potrzeby klej + ochotka/pinka/kastery/gotowane ziarna konopi + glina/ziemia.

Wiosną stosuję zwykle proporcję 1 : 3 na korzyść gliny, a samej płociowej spożywki zużywam około 1 kg na kilkugodzinną sesję (donęcam robakami i gotowanymi ziarnami konopi, uzależniając dawki od intensywności brań).


Offline elopento

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 74
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Hellmahnen
  • Ulubione metody: trotting
Odp: Zanęta na wiosenne płocie
« Odpowiedź #3 dnia: 12.04.2018, 07:09 »