Autor Wątek: Zajęcia z dziećmi  (Przeczytany 2194 razy)

Offline kuba097

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Reputacja: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: okolice Krakowa
  • Ulubione metody: gruntówka + sygnalizator
Zajęcia z dziećmi
« dnia: 01.02.2019, 21:02 »
Witam, zostałem poproszony żeby pokazać dzieciom sprzęt wędkarski i opowiedzieć co nie co o naszym wspaniałym hobby. Mam możliwość żeby odbyło się to nad wodą więc chciałbym pokazać jak to wszystko wygląda "W boju".
Problem jest w tym, że nie wiem jak to ogarnąć, od czego zacząć o czym mówić itp. Dodam, że nie mam żadnego doświadczenia w takich sprawach i tu chciałbym Was prosić o pomoc, może macie jakieś pomysły jak to fajnie zorganizować?
Na pewno chciałbym dam na koniec dzieciakom jakąś pamiątkę czy coś ;)
Liczę na Waszą pomoc :D

Dodam tylko, że to dzieci z 1 podstawówki.

Offline muzzy123

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 412
  • Reputacja: 50
  • Tomek
Odp: Zajęcia z dziećmi
« Odpowiedź #1 dnia: 01.02.2019, 23:24 »
Mój 4 latek uwielbia kołowrotki, czesto zawiazuje na końcu zylki jakieś kopyto i pozwalam mu zwijać, uwaga na szklanki na stole. Nie wiem w jakim wieku dzieciaki, ale jak wpadniesz z pudelkiem przynęt spinningowych 20 minut będziesz je pokazywał.

Z feedera weź kulki do powochania, kombinuj, nawet sygnalizator to ekstra gadżet.

Sent from my G8341 using Tapatalk

Tomek

Offline Enzo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 4 730
  • Reputacja: 302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Gliwice
  • Ulubione metody: bat i feeder
Odp: Zajęcia z dziećmi
« Odpowiedź #2 dnia: 01.02.2019, 23:47 »