Autor Wątek: Drennan Series 7 Puddle Chucker 10ft czy Feeder Colmic Next Adventure 3,60?  (Przeczytany 1795 razy)

Offline marcin1609

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
Witam jak w tytule , zastanawiam się nad kupnem wędki do feedera jestem początkującym w tym temacie zamiar łowić głównie Pzw ryby do 10 kg dystans raczej do 30 -40 metrów  co polecacie idlaczego , z góry dziękuje za fachowe doradztwo.

Online Azymut

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 254
  • Reputacja: 545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Wybór między wędka 3,0 a 3,6? Różnica w długości zasadniczo wyklucza jakikolwiek obiektywne porównanie obu wędek...

Do 30 metrów i ryby z PZW bierz wędkę krótką. Myślę że jak łowisz na ogólnych wodach pzw to karp 10 kg Ci nie będzie często gościć na zestawie :) jak masz jakieś wody no kill czy specjalne to z zestawem pod karpia 10+ i łowieniem go na wodach w miarę naturalnych, gdzie występują zaczepy, moczarki, nie polecam do tego wędki typu feeder.

Mocna gruntówka czy karpiowka, odpowiedni zestaw a także ciężki topiące żyłkę już przy tripodzie będą zdecydowanie lepsza opcja na walke niż feeder.
https://www.instagram.com/match_n_feeder/

PB:
Karp 93 cm, (83 cm PZW)
Amur 83 cm,
Jesiotr 110 cm,
Lin 52 cm,
Karaś pospolity 41 cm,
Karaś srebrzysty 44 cm,
Leszcz 69 cm,
Jaź 50 cm,
Płoć 37 cm.

Offline marcin1609

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
aha , dzięki a inne sugestie ?

Online Azymut

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 254
  • Reputacja: 545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: waggler i feeder
aha , dzięki a inne sugestie ?

Mam 5 siódemek, i mogę z czystym sumieniem polecić Puddle Chuckery. Są naprawdę cudowne i mają świetna akcje. Mnie osobiście dużo lepiej leżały niż Daiwy, Shimano, Korum, Jaxon Genesis czy Trabucco.
https://www.instagram.com/match_n_feeder/

PB:
Karp 93 cm, (83 cm PZW)
Amur 83 cm,
Jesiotr 110 cm,
Lin 52 cm,
Karaś pospolity 41 cm,