Autor Wątek: Przygotowanie gliny  (Przeczytany 2495 razy)

Offline perkusista30

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 777
  • Reputacja: 36
Przygotowanie gliny
« dnia: 08.09.2017, 07:49 »
Potrzebuję przygotować glinę wiążącą i rozpraszającą do zanęty pod zawody, nie bardzo wiem jak ją przygotować bo do tej pory tylko kupowałem wstępnie namoczoną i przecierałem. Teraz mam suchą i nie chciałbym czegoś zrobić źle. Poradźcie krok po kroku co i jak.

Offline Jędrula

  • Robinson
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 4 749
  • Reputacja: 379
  • Lokalizacja: Wodzisław Śląski
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Przygotowanie gliny
« Odpowiedź #1 dnia: 08.09.2017, 07:53 »

Offline Michael

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 22
  • Carpe Diem
  • Ulubione metody: bat
Odp: Przygotowanie gliny
« Odpowiedź #2 dnia: 01.10.2020, 11:02 »
Mam pytanie.

Łowię od dawna batami ale co ciekawe nie mam doświadczenia w stosowaniu glin. U mnie trzeba karmić by połowić cokolwiek i zazwyczaj stosuję swoją mieszankę zanęt sklepowych + dodatki, ewentualnie zubożoną po dodaniu ziemi z kretowiska czy ziemi wędkarskiej, ale to rzadko.

Jutro wybieram się na dłuższą zasiadkę na żwirowni gdzie chcę testować stosowanie gliny przy wędkowaniu rekreacyjnym, bez presji zawodników obok, chcę się przekonać czy powinienem w ogóle się bawić z glinami na takiej zasiadce. Chcę siedzieć nawet 8h i mam małe pytanie. Czy na tak długą zasiadkę dalibyście tylko glinę argillę czy też trochę gliny klejącej rzecznej by kule rozmywały się długo?