Autor Wątek: Majówka - pomoc i porady dla karpiarza  (Przeczytany 3051 razy)

Offline Smoke9123

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Majówka - pomoc i porady dla karpiarza
« dnia: 29.03.2019, 13:19 »
Witam jestem początkującym karpiarzem mam pytanie odnośnie miejscówki  i ilości oraz zapachu towaru do nęcenia. Łowić będę  na zbiorniku pzw  o powierzchni 4.63 ha. Dno jest piaszczyste, w głębszych dołkach sporadycznie jest muł. Dno jeziorka mam przesadowane, jest duża ilość górek oraz dołków. Planuje necić  na spadzie  z górki 1m na 2.5m potem jest krótki blat i spad na 4.8m. W zbiorniku wystepuja: lin, karaś,  leszcz, płoć, wzdręga, karp, amur i ryby drapieżne. Nastawiam się na karpia i amura, zasiadke chce zaliczyć w majówkie przez 6 dni. Mój pomysł na necenie 10-15kg kukurydzy zalanej dipem, 2kg konopi, po 1kg kulek 15,18mmm szybko wabiacych oraz długo wabiacych, do tego 2kg pellet 12mm szybko pracującego firmy Meus oraz 3 kg pellet 12mm profess signal wszystko o smaku truskawki. Myślę dodatkowo dać ok. 1kg  kulek 20mm czarny halibut na przełamanie smaku. Część kulek i pelletu będzie pokruszona. Teraz pytanie do Was forumowiczów czy miejsce, smaki oraz ilość towaru będzie dobra. Proszę o sugestie i porady.

Offline e-MarioBros

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8 936
  • Reputacja: 414
  • Lokalizacja: Jaworzno
  • Ulubione metody: gruntówka + sygnalizator
Odp: Majówka - pomoc i porady dla karpiarza
« Odpowiedź #1 dnia: 29.03.2019, 13:58 »
Mógłbym się wypowiedzieć gdybym znał zbiornik i populacje ryb go zamieszkującą.
A tak to tylko jedno: kuku nie zaszkodzi, a pozostałe ithemy raczej też nie.

Jeszcze zależy co ile chcesz donęcać i przewozić zestawy. Ważne też: co na haku, warunki atmosferyczne itd.
Zestawy umieszczałbym też w różnych lokalizacjach.

Jest wiele szkół jak to robić.
Ja łowię raczej intensywnie, ale to dlatego że moje zasiadki są krótkie 12-14 h.