Autor Wątek: Method feeder - wstępne nęcenie  (Przeczytany 4234 razy)

Offline PrzemekJ

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Method feeder - wstępne nęcenie
« dnia: 03.05.2018, 16:20 »
Witam.Mam pytanko do speców od methody.Czy jak łowicie na method feeder to nęcicie wstępnie łowisko czy raczej szukacie ryby rzucając zestaw w różne miejsca,chodzi mi głównie o wody PZW. Zastanawiam się czy dobrym pomysłem będzie podanie kilku koszyków pelletu i dopiero koszyczek z zanętą i przynętą na haku,czy lepiej będzie podać odrazu przynętę i jeżeli przez określony czas nie będzie brań to szukać ryb w innym miejscu.Dodam że jeżeli chodzi o method feeder to jestem jeszcze dość "zielony". Jako przynęt używam głównie kulek 8mm i waftersów.

Offline DarekM

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 546
  • Reputacja: 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Łódź / Burzenin
  • Ulubione metody: gruntówka + sygnalizator
Odp: Method feeder - wstępne nęcenie
« Odpowiedź #1 dnia: 03.05.2018, 16:32 »
Zastanawiam się czy dobrym pomysłem będzie podanie kilku koszyków pelletu i dopiero koszyczek z zanętą i przynętą na haku

Stosując taką taktykę mamy wstępnie podnęcone łowisko, jak najbardziej dobry pomysł :thumbup:
Szukanie ryby po zbiorniku to raczej wczesna wiosna czy nawet przedwiośnie, teraz "latem" ;) to starałbym się właśnie zwabić je do wcześniej zajętego miejsca, o które, zwłaszcza w majówkę może być ciężko z powodu dużej presji wędkarskiej. Nęcił bym tym, czym później będzie nabijany koszyk, nie koniecznie samym peletem. Połamania :)
Pozdrawiam Darek

Offline Jako.M

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Łódzkie
Odp: Method feeder - wstępne nęcenie
« Odpowiedź #2 dnia: 03.05.2018, 18:26 »