Autor Wątek: Klikający spigot  (Przeczytany 2092 razy)

Offline marcin.droszczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 12
Klikający spigot
« dnia: 17.02.2019, 12:08 »
Czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnym problemem? Chodzi o klikający spigot, machając wędką na sucho jest podobnie. Wędka była już raz odsyłana, prawdopodobnie wymieniony 2 skład (wnioskuję po obecności karteczki z oznaczeniem przelotek). Wędka po wymianie elementu nie była nad wodą. Nie znam się na tym, ale mam obawy że to może być źle wklejony spigot. Czy powinienem coś z tym robić? Z góry dziękuje za pomoc.


Offline PoProstuWędkarz

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 471
  • Reputacja: 27
Odp: Klikający spigot
« Odpowiedź #1 dnia: 17.02.2019, 12:15 »
Nie wiem w czym jest tutaj problem, jednak kiedyś taki sam dźwięk wydawała wędka, nowa przy podbijaniu. Napisałem maila do sklepu opisując problem. Sprzedawca odpisał, że jest to najprawdopodobniej świeży lakier i z czasem przestanie wydawać takie dźwięki. Rzeczywiście wędka przestała wydawać te dźwięki.

Offline Zbigniew

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 584
  • Reputacja: 129
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Lubelskie
  • Ulubione metody: feeder i spinning
Odp: Klikający spigot
« Odpowiedź #2 dnia: 17.02.2019, 12:32 »
Wg mnie coś jest nie tak. Prawdopodobnie tak jak mówisz, źle wklejony. Miałem w rękach kilka spinów na spigocie i w żadnych nic nie klikało.

Offline pit1984

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 001
  • Reputacja: 82
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Klikający spigot
« Odpowiedź #3 dnia: 17.02.2019, 12:51 »
To jest niedopuszczalne. Klika element który powinien być osadzony w składzie wędki nieruchomo. To może się pogłębić. Ja bym reklamował lub spróbował dać do jakiegoś fachmana od naprawy wędek. Kwestia jak szybko potrzebujesz wędki. 

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

FEEDER KLUB MAZOWSZE

Offline marcin.droszczak