Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Sprzęt / Odp: SHIMANO SEDONA 2000 FE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Opos dnia Dzisiaj o 22:48 »
W shimano sienna miałem podobnie i okazało się ocierał plastik rotora który był źle spasowany, ale po kilku wypadach przestał "dotarł sie "
2
PZW, czyli Polski Związek Wędkarski... / KARTA PZW I KILKA PYTAŃ OPOLE KOŁO
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sztangistaa dnia Dzisiaj o 22:36 »
Mam kilka pytań na sam początek:
-co z kartą wędkarską? Jestem jeszcze uczniem i z tego co wiem to obowiązuję mnie zniżka.. Ile pieniędzy wyjdzie mnie cała zabawa z kartą, egzaminem i zezwoleniami. (OPOLE) i jakie koło wędkarskie w Opolu polecacie, chodzi mi przede wszystkim o aktywność.

- Jakie łowiska komercyjne oraz te na których można wędkować na "dziko" (chodzi mi o te łowiska na których nie potrzebuję zezwoleń oraz karty) POLECACIE w okolicach Opola +70km.
METODA, SPINING, SPŁAWIK.

Pozdrawiam Sztangistaa. ;)
Modyfikuj wiadomość
3
Sprzęt / Odp: Krótkie Pytanie - Krótka Odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Papi_feeder dnia Dzisiaj o 22:23 »
TD F to kołowrotek do ciężkiej roboty, włącznie z wbijaniem gwoździ ;-), a przecież nie powiesisz na tym Monsterze jakichś wielkich i ciężkich podajników/koszyków, bo to zapewne kij do podajników typu L30g.
Jest dokładnie tak jak piszesz, tyle że xl 30g 😉 w takim razie kolejny magnitude wpada do kolekcji. Dzięki :beer:
4
Sprzęt / SHIMANO SEDONA 2000 FE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wiktor777 dnia Dzisiaj o 22:07 »
Witam zakupilem za okazyjna cene mlynek SHIMANO SEDONA 2000 FE i strasznie harczy, jakby lozysko bylo jakies srednie jak myslicie co to moze byc?
5
Przywitaj się / Cześc, witam. Początkujący wędkarz.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sztangistaa dnia Dzisiaj o 21:50 »
Witam z wędką mam do czynienia od dziecka, lecz od tego sezonu zaczynam swoją wędkarską przygodę na "całego". ;D
Mam kilka pytań na sam początek: