Autor Wątek: PZW zgodnie z prawem czy bubel prawny?  (Przeczytany 5307 razy)

Offline damiansrd88

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 190
  • Reputacja: 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
  • Ulubione metody: feeder
PZW zgodnie z prawem czy bubel prawny?
« dnia: 17.11.2016, 10:31 »
Cześć wszystkim kolegom i koleżankom :fishonhook:

Mam nadzieje że temat się nie powtarza, jeśli tak to proszę o przeniesienie w odpowiednie miejsce na forum.

Postanowiłem założyć ten wątek po natknięciu na blog pana Władysława Walczaka pod adresem http://rybanaga.blogspot.com/
Sam nie cytuje ustaw i paragrafów bo jestem "zielony" w tych sprawach :)

Z informacji zawartych na blogu wynika że PZW nie działa zgodnie z prawem, wyłudza od nas nie należne składki wykorzystuje nasz brak znajomości przepisów prawa i ustaw. Mało tego, nawet PSR i Policja potrafią bezprawnie egzekwować przepisy PZW nie zważając na ustawy o czym pisze na blogu p. Władysław.
 :(

Do wędkowania na wodach publicznych, czyli wszystkich wodach płynących i nie tylko wymagana jest karta wędkarska i zezwolenie na połów na okręgu rybackim (informacje te można uzyskać na stronach RZGW przykładowy adres http://www.poznan.rzgw.gov.pl/obwody-rybackie/wedkarstwo ). Na wodach bez okręgu rybackiego potrzebna jest tylko karta wędkarska (nie mówie tu o wodach prywatnych). PZW jako użytkownik i dzierżawca który wygrał przetarg (na 20lat) wydaje nam zezwolenia na swoje okręgi w zależności od PZW (45 okręgów) do którego należy użytkowanie lub dzierżawa danej wody.

Nie wiem jak u was ale gdybym miał wybór i wiedzę to nie opłacił bym żadnych składek członkowskich, legitymacji, wpisowych itp
Napiszcie jak PZW robi was i mnie w .... i jak sprytnie nas okrada, każe płacić za to co przysługuje nam prawnie od państwa i jest dobrem publicznym.