Autor Wątek: Zestaw do łowienia na grunt do 400 zł  (Przeczytany 744 razy)

Offline kondor-k1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Zestaw do łowienia na grunt do 400 zł
« dnia: 07.10.2018, 18:26 »
Witam wszystkich, wędkarstwem zaraziłem się niedawno i postanowiłem dokupić trochę sprzętu bo ten, który mam jest już leciwy, a łowię coraz większe sztuki i spędzam coraz więcej czasu nad wodą. Jako, że jestem na poziomie początkujący - średnio zaawansowany w łowieniu gruntowym, to proszę o pomoc w doborze sprzętu. Łowię głównie metodą chod rig z woreczkiem pva oraz na method feeder. Łowić będę na wodach komercyjnych stojących w odległości max 100 m od brzegu, wielkość ryb do 20 kg.
Na wędkę z kołowrotkiem chciałbym wydać do 400 zł. Na stronie sklepu carplive.pl są teraz fajne wyprzedaże i znalazłem takie kołowrotki:
- FOX EOS 7000
- Anaconda Antigua BR-8000
- Okuma Longbow XT LBXT 665
- Daiwa BlackWidow BR 5000A

Wędka musi być 3 składowa ze względów transportowych, i myślałem nad Daiwa Black Widow 3,6 m; 3 lb.

Pomóżcie w wyborze, bo oglądam i czytam od dwóch dni i czym więcej patrzę tym ciężej wybrać.

Offline Syborg

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10 021
  • Reputacja: 980
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: spinning
Odp: Zestaw do łowienia na grunt do 400 zł
« Odpowiedź #1 dnia: 07.10.2018, 18:50 »
Łowić będę na wodach komercyjnych stojących w odległości max 100 m od brzegu, wielkość ryb do 20 kg.

Racja, nie ma co się szczypać :thumbup:

Mamy tutaj taką zasadę, że jeśli ktoś w pierwszym wpisie umieszcza nazwę sklepu czy link do niego prowadzący, to my stajemy się bardzo podejrzliwi.
Jacek

Offline kondor-k1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: Zestaw do łowienia na grunt do 400 zł
« Odpowiedź #2 dnia: 07.10.2018, 18:58 »