Autor Wątek: Sposób na tołpygę  (Przeczytany 29043 razy)

Offline Dyzma

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 515
  • Reputacja: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Galeria
  • Lokalizacja: Lublin
  • Ulubione metody: waggler method
Sposób na tołpygę
« dnia: 15.05.2015, 19:35 »
Czy w ogóle da się nastawić na tołpygę, czy to jest zawsze tylko przyłów nigdy nie złapałem tej ryby jestem wstanie angażować czas jaki mam na wędkarstwo  i pieniądze aby ją złapać jeżeli majce sprawdzone sposoby na tą rybę to proszę o porady. Osobiście jestem zielony w tym temacie   
Krzysztof

Offline tomq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 133
  • Reputacja: 10
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Gliwice
  • Ulubione metody: method feeder
Tomek

Offline Mateo

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8 832
  • Reputacja: 976
  • Płeć: Mężczyzna
    • Galeria
    • Spławik i Grunt
  • Lokalizacja: Śląsk
  • Ulubione metody: waggler method
Odp: Sposób na tołpygę
« Odpowiedź #2 dnia: 16.05.2015, 00:01 »
Tu po polsku, choć pan ma taki akcent, że może się na początku wydawać, że to nie polski :)

Pozdrawiam
Mateusz

Offline Dyzma

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 515
  • Reputacja: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Galeria
  • Lokalizacja: Lublin
  • Ulubione metody: waggler method
Odp: Sposób na tołpygę
« Odpowiedź #3 dnia: 16.05.2015, 06:31 »
Tu po polsku, choć pan ma taki akcent, że może się na początku wydawać, że to nie polski :)

to już widziałem mało przekonujące te jego tabletki skoro na prywatnym stawie nałapał karasi :P
dziękuję  tomq :thumbup:
Krzysztof

Online Luk

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 22 566
  • Reputacja: 1978
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wędkarstwo rządzi!
  • Lokalizacja: Newark
Odp: Sposób na tołpygę
« Odpowiedź #4 dnia: 16.05.2015, 08:33 »