Autor Wątek: Czy uzależnienie od wędkarstwa może doprowadzić do rozpadu rodziny?  (Przeczytany 6420 razy)

Offline mariussz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Zaścianki
  • Ulubione metody: feeder

Czy wędkarstwo może uzależnić? Na to pytanie chyba wszyscy znamy odpowiedź. Tak, i to bezpowrotnie! Czy jest to zdrowe uzależnienie, dobry sposób na relaks i radzenie sobie se stresem? Sądzę, że jak najbardziej. A czy wędkarstwo może być tak niebezpiecznym uzależnieniem jak inne? Czy może doprowadzić do rozpadu rodziny, związku? Na to pytanie chcę odpowiedzieć poprzez przeprowadzenie badań do mojej pracy magisterskiej. Studiuję psychologię i udało mi się połączyć temat pracy z moją pasją. Temat pracy to: Wędkarstwo jako konstruktywny sposób radzenia sobie ze stresem, a ryzyko uzależnienia.

Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz chwilę czasu, aby uzupełnić ankietę.

Oto link do ankiety: http://tiny.pl/g6mk6

Dziękuję!

Mariusz

Ryba1987

  • Gość
Strach wypełniać ;D

Offline Alek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 958
  • Reputacja: 237
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Białystok
  • Ulubione metody: feeder i spinning
Widzę kolega z mojego miasta :).
Matko Boska, więcej pytań nie było? ;)
Wieczorem wypełnię.
Adam

Offline selektor

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5 281
  • Reputacja: 1399
  • Lokalizacja: Catch & w Łeb & Realese on Patelnia
  • Ulubione metody: waggler method
Ja odpowiem nie wypełniając ankiety ;) Wędkarstwo może doprowadzić do rozpadu rodziny. Znam dwa przypadki trwałego i zupełnego rozkład pożycia małżeńskiego - rozwodu, spowodowanego fascynacją rybami :) Aczkolwiek w trakcie wypraw wędkarskich zachowania żon tejże dwójki wędkarzy nie podpadały pod żaden ze stanów faktycznych, o których mowa w pkt 8 Twojej ankiety, czyli:

"8.Co robi Pana żona/partnerka podczas Pana wyjazdów na ryby? *
- nie mam żony/partnerki
- rozwija swoje pasje/zainteresowania
- zajmuje się dziećmi i domem