Autor Wątek: Rozdzielacz syngału z sygnalizatora na snag bar i swinger  (Przeczytany 1251 razy)

Offline Koń

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 606
  • Reputacja: 530
Kupiłem sobie sygnalizatory, kupiłem sobie podłączany swinger. Coś mnie podkusiło żeby kupić jeszcze snag bary z diodami, i teraz kombinuję jak zmieścić dwa wtyki w jedno gniazdo.

Czy ktoś stosował już rozgałęziacz (przejściówkę jeden wtyk na dwa gniazda) i wie że taki patent działa? Na elektryce nie znam się wcale, więc pytam.

Dwa, czy ktoś w ogóle widział taki rozgałęziacz w standardzie micro jack, 2,5 mm? Jakieś yeti normalnie, nie mogłem dziś tego znaleźć.

Offline motov8

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 012
  • Reputacja: 216
  • Płeć: Mężczyzna

Offline Koń

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 606
  • Reputacja: 530
Odp: Rozdzielacz syngału z sygnalizatora na snag bar i swinger
« Odpowiedź #2 dnia: 17.05.2018, 00:01 »
Dzięki, ale to jest 3,5 a nie 2,5. Do tej przejściówki musiałbym zastosować jeszcze 3 inne, a na razie chciałbym tego uniknąć ;)

Offline KrisR

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 151
  • Reputacja: 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Skierniewice
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Rozdzielacz syngału z sygnalizatora na snag bar i swinger
« Odpowiedź #3 dnia: 17.05.2018, 02:37 »
http://allegro.pl/rozdzielacz-sluchawek-3-5mm-mini-jack-2x-jack-i7287312846.html
nie dość, że 3,5 to do tego to jest stereo a Ty potrzebujesz mono.
Musisz szukać rozgałęźnika 2,5 mono, jeśli taki znajdziesz , wdziubiesz tam i tu i będzie działać.

Offline Majki

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 015
  • Reputacja: 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: waggler i feeder

Offline Koń

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 606
  • Reputacja: 530
Odp: Rozdzielacz syngału z sygnalizatora na snag bar i swinger
« Odpowiedź #5 dnia: 17.05.2018, 08:26 »