Autor Wątek: Problem z gopro hero 4  (Przeczytany 1415 razy)

Offline arhinonskill

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 19
Problem z gopro hero 4
« dnia: 15.12.2019, 21:13 »
Witam kupiłem dzisiaj używaną gopro hero 4 silver i mam problem z dzwiękiem. Kamera kompletnie nie nagrywa dzwieku. Zadzwoniłem do goscia z pytaniem dlaczego tak jest to powiedzial ze sprawdzi na necie o co chodzi. Dostalem sms ze trzeba zrobic update kamerki albo karta jest za wolna. Zrobiłem update i nic nie pomogło. Karta której używam to kingston micro sd hc v30 32gb. Nie znam się na kartach pamięci więc jakby mógł ktoś mi powiedzieć czy karta jest ok czy za wolna byłbym bardzo wdzięczny :)

Offline Kereloth

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 955
  • Reputacja: 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Brodnica
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Problem z gopro hero 4
« Odpowiedź #1 dnia: 15.12.2019, 21:19 »
Na wstępie zaznaczam, że żadnym specem od elektroniki nie jestem. Dla mnie sprawa grubymi nićmi szyta jest. A do wideo/obrazu karta już nie jest za wolna?? To tylko nośnik danych. Niestety najprawdopodobniej koleś sprzedał Ci kamerę z uszkodzonym mikrofonem. Pozdrawiam i życzę pozytywnego rozwiązania tego problemu.

Offline arhinonskill

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 19
Odp: Problem z gopro hero 4
« Odpowiedź #2 dnia: 15.12.2019, 21:20 »
Gosciu napisał że w razie czego zwrot jest możliwy także pieniądze na pewno odzyskam nawet jakby nie chciał oddać ;) wiem gdzie mieszka także luzik

Offline arhinonskill

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 19
Odp: Problem z gopro hero 4
« Odpowiedź #3 dnia: 15.12.2019, 22:49 »
jakby mógłby mnie ktoś jeszcze upewnić czy to wada mikrofonu w kamerce to byłbym bardzo wdzięczny bo mam kawałek do gościa a może faktycznie wystarczy kupic lepszą kartę pamięci

Offline selektor

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5 281
  • Reputacja: 1399