Autor Wątek: Foremka Mikado - problem  (Przeczytany 3135 razy)

Offline kubik4000

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 192
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Katowice
  • Ulubione metody: method feeder
Foremka Mikado - problem
« dnia: 23.10.2017, 16:14 »
Witam
Jestem początkującym wędkarzem i od wiosny łowię na foremki Mikado Douglas.
Problem polega na tym że foremce tej jest taka cienka plastikowa rureczka w miarę ruchoma przez którą się prowadzi żyłkę, problem polega na tym że na skutek zabrudzeń itp po jakimś czasie się zatyka i nie idzie jej przepchać więc chciałbym kupić nową pisałem do producenta i na razie echo.  Czy da się ją zastąpić czymś innym czy ktoś próbowałem jeśli tak to czym bo nie wiem skąd wziąć nowe rureczki tak cienkie bo bez tego już foremka się nie nadaje do użytku.

Czekam na pomocne podpowiedzi i z góry dziękuję.
 



Offline Jędrula

  • Robinson
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 4 749
  • Reputacja: 379
  • Lokalizacja: Wodzisław Śląski
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Foremka Mikado - problem
« Odpowiedź #1 dnia: 23.10.2017, 16:18 »
Wywalilem te rurki, nie są do niczego potrzebne. I nie na foremki łowisz, a na koszyki ;)

Kadłubek

  • Gość
Odp: Foremka Mikado - problem
« Odpowiedź #2 dnia: 23.10.2017, 16:19 »
Całkiem ją wyciągnij i nie będzie problemu - w starych wersjach nie było rurki i jakoś ludzie łowią :)

Offline e-MarioBros

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8 933
  • Reputacja: 413
  • Lokalizacja: Jaworzno
  • Ulubione metody: gruntówka + sygnalizator
Odp: Foremka Mikado - problem
« Odpowiedź #3 dnia: 23.10.2017, 16:20 »
Łowiłem na to ostatnio.
Jako - tako trzyma zanętę, ale muszę więcej domaczać zanętę niż przy ESP.
Ta rureczka rzeczywiście cieniutka.
1. albo coś kupić w dużych ilościach na Aliexpress a'la ta rureczka.
2. albo jakiś cieniutki mocny drucik skombinować do przetykania.
3. to co radzą koledzy powyżej, ale jeszcze nie próbowałem.
;)

Offline kubik4000