Autor Wątek: Kijki dystansowe. Co polecacie?  (Przeczytany 2031 razy)

Offline radek8

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 210
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Wałbrzych
  • Ulubione metody: method feeder
Kijki dystansowe. Co polecacie?
« dnia: 06.07.2019, 18:53 »
Zamierzam kupić kijki dystansowe. Niewiem czy są jakieś lepsze lub gorsze. Nie znam się na tym. Możecie polecić coś ciekawego w rozsądnych pieniądzach?

ProBono

  • Gość
Odp: Kijki dystansowe. Co polecacie?
« Odpowiedź #1 dnia: 06.07.2019, 19:11 »
Jedyne które wpadły mi w oko, z uwagi na odmienne wykonanie (nie tylko wygięta rura), dodatkowo pianka eva i dość dobre kotwiczenie to Browning Distance Master

Offline Azymut

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 255
  • Reputacja: 545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Odp: Kijki dystansowe. Co polecacie?
« Odpowiedź #2 dnia: 06.07.2019, 22:01 »
Matrix fajne dorzuca gratis do pokrowca :) tu nie potrzebujesz niewiadomo czego. Odpowiednia wysokość i gładkie ścianki :)

Ja miesiąc temu na szperaniu w lumpeksie znalazłem dwa drewniane kijki, bardzo podobne do tych naszych, wędkarskich. Bez wahania kupiłem dla teścia, ma i służą mu :) kupiłem je za 4 zł, a odmierzaja do centymetra :P

Więc jak widzisz przy odrobinie sprzętu i talentu zrobisz sam, a jak nie to uważam że nie warto przepłacać i trzeba kupić możliwie najtańsze :)

Albo... Pokrowiec z Matrixa 😋
https://www.instagram.com/match_n_feeder/

PB:
Karp 93 cm, (83 cm PZW)
Amur 83 cm,
Jesiotr 110 cm,
Lin 52 cm,
Karaś pospolity 41 cm,
Karaś srebrzysty 44 cm,
Leszcz 69 cm,
Jaź 50 cm,
Płoć 37 cm.

Offline Daavid

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 686
  • Reputacja: 127
  • Lokalizacja: UK
Odp: Kijki dystansowe. Co polecacie?
« Odpowiedź #3 dnia: 07.07.2019, 05:30 »
Chyba nawet ktoś na forum chwalił się pięknymi kijkami zrobiony mi w domu.  Można je zrobić bardziej estetyczna lub mniej, ale Ameryki tutaj nie da się odkryć.

Offline Łuki

  • Ekspert