Autor Wątek: Wybór lekkiego feeders do methody  (Przeczytany 755 razy)

Offline pawloszczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Wybór lekkiego feeders do methody
« dnia: 15.08.2022, 20:54 »
Od dłuższego czasu starań się wybrać kij to methody..
Nie mam doświadczenia więc ciężko określić czego oczekuje. . Kij głównie pod komercje, jakie odległości...pewnie krótkie i średnie.
Kij ma mieć najlepiej paraboliczna akcje i 3 częściowe
Biorę pod uwagę 3
1. N'zon s light 330m 60g
2. N'zon s medium 330 80g
3. Mikado katsudo 350 90g

Czytałem że katsuda ma blank o małej średnicy i jest problem z podpórka... Ma ktoś doświadczenie?


Online flowgrid

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 215
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Marcin

Offline pawloszczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Wybór lekkiego feeders do methody
« Odpowiedź #2 dnia: 15.08.2022, 21:25 »
Od 3 tygodni czytam i oglądam wszystko co znajdę. Teorii dużo poznałem tylko nie potrafię podjąć decyzji. Wątpię że kolejne 70 stron postów pomoże mi podjęcie decyzji. Najlepiej żeby wypowiedziały się osoby które miały styczność z oboma kijami

Offline FeedClass

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 23
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Kaszuby
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Odp: Wybór lekkiego feeders do methody
« Odpowiedź #3 dnia: 15.08.2022, 21:32 »