Autor Wątek: Nocny feeder  (Przeczytany 1941 razy)

Offline katystopej

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 869
  • Reputacja: 333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rafał
  • Lokalizacja: Mysłowice
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Odp: Nocny feeder
« Odpowiedź #45 dnia: 07.04.2024, 07:32 »
Słońce nie emituje światła UV ? Rak skóry z czego się bierze ? Taką latarką będziesz świecił prosto w oczy przez 10 lat ciągiem, że ma się coś stać ? :facepalm:
Dzierżno uzależnia

Offline Mosteque

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 32 517
  • Reputacja: 1977
  • Płeć: Mężczyzna
  • MFT
  • Lokalizacja: Jaktorów
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Nocny feeder
« Odpowiedź #46 dnia: 07.04.2024, 08:28 »
Mamy ozon, który nie przepuszcza promieni UV. A już dziura ozonowa była i był problem.
Do proponowanej latarki Yato dołączane są w pakiecie specjalne okulary ochronne.

Nie znam się na dawkach, raczej patrzenie na wolnym powietrzu na szczytówki, na które świeci taka latarka nie stanowi raczej większego zagrożenia.

Natomiast świecenie sobie nią w oczy skończyłoby się marnie dość szybko ;)
Krwawy Michał

Purple Life Matters

Offline Tomba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3 340
  • Reputacja: 608
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Poznań
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Nocny feeder
« Odpowiedź #47 dnia: 08.04.2024, 22:48 »
Bez przesady. Słońce też wysyła promienie UV a raczej od tego nie ślepniemy. Inne promienie są stosowane do dezynfekcji i inne do widoczności elementów UV światłoczułych. Urządzenia do tych pierwszych są dość drogie, do tych drugich to tańsze.
Pozdrawiam,
Tomek

Offline ObraFMI

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 277
  • Reputacja: 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mariusz
    • Próbnik
  • Lokalizacja: FMI
Odp: Nocny feeder
« Odpowiedź #48 dnia: 09.04.2024, 10:11 »

Myślicie, że ta farbka się nada na szczytówkę?
https://allegro.pl/oferta/farba-fluo-swiecaca-w-uv-zolto-zielona-fluorescencyjna-14615092291