Autor Wątek: Aplikacja do śledzenia wyników wędkarskich na łowiskach  (Przeczytany 1258 razy)

Offline ledi12

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 388
  • Reputacja: 222
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: method feeder
Hej.

Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł stworzenia aplikacji online. Polegała by ona na wymianie informacji odnośnie łowów na konkretnych łowiskach (komercyjnych). Ile ryb się złowiło, jaki kolor/smak kulki, jakie miejsce, jaka linia, jakie dno... itp Kwestia ustalenia schematów. Nie widziałem, żeby coś takiego obecnie istniało.

Wszystko było by w formie przyjaznego panelu z gotową formatką a następnie czytelnie przedstawione. Jestem programistą i szukam pomysłu na projekt "po godzinach" w wolnej chwili ;)

Wiem, że tajemnica wędkarska to pewnego rodzaju standard, lecz czemu by nie przełamać takiego schematu? Na podstawie takiej aplikacji, osoby nowe będące pierwszy raz na łowisku, mogą sobie przeanalizować wcześniejsze wypady innych i na tej podstawie się przygotować.

Czy Waszym zdaniem takie coś miało by sens? Jest to na razie pomysł bez jakiejś większej koncepcji.
Metodowy karpiarz
---------------------
Sum -> 22 kg
Karp -> 20 kg
Jesiotr -> 12 kg
Amur -> 10 kg

Offline Mariusz Wu

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 495
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Żory
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Aplikacja do śledzenia wyników wędkarskich na łowiskach
« Odpowiedź #1 dnia: 23.07.2022, 15:33 »
Znając środowisko należy się spodziewać że w tej aplikacji polecane będą te przynęty na które skusił się jedynie ten kto je kupił. Nikt raczej nie będzie się chwalił tym na co łowi z sukcesem.
Nie wypada śmiać się z Ukraińców że mają prezydenta komika w sytuacji gdy ma się prezydenta klauna

Offline motov8

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 005
  • Reputacja: 215
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Aplikacja do śledzenia wyników wędkarskich na łowiskach
« Odpowiedź #2 dnia: 23.07.2022, 16:50 »