Autor Wątek: Nowa miejscówka - szybki nurt  (Przeczytany 2820 razy)

Offline Bosak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Nowa miejscówka - szybki nurt
« dnia: 22.05.2016, 12:52 »
Witam :)
Od pewnego czasu zacząłem wędkować na rzece czego wcześniej nie lubiłem za specjalnie gdy spacerowałem ze spiningiem znalazłem piękną miejscówkę woda jest tam dość głęboka ale nurt strasznie ciągnie wybrałem się tam z feederami koszyki 40 g ściągało mi bez trudu
po rozmowie z miejscowymi wędkarzami dowiedziałem się, że na tym zakręcie wędkarze łowią głównie na przepływankę.
Pytanie moje jest takie jako że większość życia poświeciłem jeziorom nie mam doświadczenia co do rzek i nie wiem jak ustawić się, czy łapać w samym korycie, czy cięższy koszyk jest rozwiązaniem ? Czy w tak szybkim nurcie w ogóle szukać ryby ?
Czekam na podpowiedzi pozdrawiam :) 
https://www.google.pl/maps/@53.1669216,16.7426068,120m/data=!3m1!1e3

Offline Artur Kraśnicki

  • Sklep Fish24.pl
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 296
  • Reputacja: 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Zielona Góra
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Nowa miejscówka - szybki nurt
« Odpowiedź #1 dnia: 22.05.2016, 15:23 »
Zaznacz miejsca gdzie chciałbyś łapać ja osobiście wybrałbym wejście w odnogę i wewnętrzną i zewnętrzna stronę zakretu te miejsca bym posprawdzal i wcale by mnie nie zdziwiło gdy po stronie,, wewnętrznej,,  zakretu byłyby najlepsze wynik po pierwsze będzie płycie po drugie woda wolniej plynie po trzecie o tej porze roku jest cieplejsza i ryba lepiej się trzyma
Machaj wędą, ryby będą.
Pozdrawiam
Artur Kraśnicki

Offline stas1

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5 029
  • Reputacja: 303
  • Płeć: Mężczyzna
  • Łowię, bo lubię
    • Galeria
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Nowa miejscówka - szybki nurt
« Odpowiedź #2 dnia: 22.05.2016, 15:35 »
Ja to bym łowił w tej zatoce ,wygląda obiecująco :)
Staś
Klasyczny Feeder

Offline Arunio

  • Ekspert
  • *****