Autor Wątek: Zaczynam przygodę z Method Feeder i jestem zielony - proszę o pomoc  (Przeczytany 9317 razy)

Offline Predek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Witam wszystkich! Proszę o ocenę zestawu, którym mam zamiar łowić na Metodę. Jestem zielony i dopiero zaczynam zabawę z tą techniką, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc.


Wędka: Trabucco Precision Pro Quiver 3,3/70g
 
Kołowrotek: Ryobi Arctica CF 3000

Nie wiedziałem jaka żyłka główna, a jaka na przypon, podam tyle ile zdołałem dowiedzieć się z internetu.


Żyłka główna: Żyłka Daiwa Sensor Hyper 2900m / 0,209mm ------------------> https://sklepdrapieznik.pl/sklep/daiwa-oferta-szkocka/16983-zylka-daiwa-sensor-hyper-2900m-0209mm.html

Żylka na przypon: Żyłka Drennan Supplex Fluorocarbon 50m - 0,25mm ---------------> https://sklepdrapieznik.pl/sklep/fluorocarbon-drennan-supplex-50m/15920-zylka-drennan-supplex-fluorocarbon-50m-025mm.html
(Z rozmiarem przyponu mogłem trochę przesadzić)


Jeśli chodzi o haczyki to może Haczyki Drennan Method Bandits Carp Feeder - roz.8 lub 10.Równie dobrze sam mogę zrobić sobie przypon, ale tu pytanie haczyk z oczkiem, płytka, z zadziorami czy bez zadziorów

Proszę o pomoc co mogę zmienić, a co zostawić. Łowie na wodzie stojącej, jest to średni zbiornik ryby jest dośc dużo, ale nie nastawiam się na bardzo duże sztuki. Żyłka główna, jak i przypon, i haczyk do ryby 1,5 do 2 kg, 3 kg to jak wygrana w na loterii. :D

Online Luk

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 22 754
  • Reputacja: 1988
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wędkarstwo rządzi!
  • Lokalizacja: Newark
Zestaw spoko, aczkolwiek bym pomyślał o...

- Kołowrotku w rozmiarze 4000, ponieważ będzie bardziej się nadawał, pozwoli na oddawanie dalszych zarzutów.