Autor Wątek: Zanęta do strzelania z procy.  (Przeczytany 3553 razy)

Offline dkonrad23

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Zanęta do strzelania z procy.
« dnia: 25.05.2023, 14:43 »
Witam serdecznie. Jestem początkującym wędkarzem.
Moje feederowe zasiadki głównie skupiają się na łowisku no kill o dużej populacji karpia 10kg+. Do tej pory neciłem głównie podajnikiem od methody jakieś 5 rzutów w miejsce łowienia.
Chciałbym zacząć podawać kukurydzę, konopie i pellety 2 do 8mm za pomocą kul zanętowych na ok 50m. Proszę o rady jak to dobrze skleić żeby kule doleciały w wyznaczone miejsce i jednocześnie po opadnięciu na dno się rozpadały.
Czy glina lub ziemia torfowa i trochę method mixu wystaracjaco mocno będą kleić?
Proca, której będę używał to drennan przeznaczona do kul zanętowych.

Offline Mikołaj Burkiewicz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 697
  • Reputacja: 116
Odp: Zanęta do strzelania z procy.
« Odpowiedź #1 dnia: 25.05.2023, 14:46 »
Do podawania ziaren na takie dystanse zaopatrz się lepiej w rakietę zanętową i wędkę do spodowania.

Offline dkonrad23

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Zanęta do strzelania z procy.
« Odpowiedź #2 dnia: 25.05.2023, 14:52 »
Zapomniałem dodać. Na tym łowisku zakaz używania spomba i łódki.

Offline Mikołaj Burkiewicz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 697
  • Reputacja: 116
Odp: Zanęta do strzelania z procy.
« Odpowiedź #3 dnia: 25.05.2023, 15:00 »
Czego to nie wymyślą :) Spróbuj duży koszyk do nęcenia. Najlepiej taki, który jest zaślepiony z jednej strony. Preston ma coś takiego.

50 m z procy to niezłe wyzwanie nie mówiąc już o celności.

Offline dkonrad23

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Zanęta do strzelania z procy.
« Odpowiedź #4 dnia: 25.05.2023, 15:02 »
Mam taki koszyczek typu szklanka tylko wydaje mi się że feederem do 100g raczej nie ma co rzucać tym koszykiem 😅

Offline Mosteque

  • Moderator Globalny
  • Ekspert