Autor Wątek: Zapachy zanęt - jakie w danej porze roku?  (Przeczytany 58146 razy)

Offline AdamTym

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 326
  • Reputacja: 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Grabownica St.
  • Ulubione metody: feeder
Zapachy zanęt - jakie w danej porze roku?
« dnia: 08.01.2016, 12:55 »
Cześć Wszystkim
Jako, iż jestem jeszcze laikiem w wędkarstwie gruntowo-feederowym chciał bym się od was dowiedzieć:

Jakie zapachy w poszczególnych porach roku wam najbardziej się sprawdzają?
Jakie zapachy używacie na zawodach w zależności od pory roku?
Jakie dodatki stosujecie w zależności od pory roku?
Czego unikać wiosną? czego latem? a czego może jesienią?


Po prostu chciałem zrobić takie zestawienie zapachów w jednym temacie, a następnie wyrysować wykres zapachowy na bazie waszych opinii.
Jeśli temat był proszę administracje o przeniesienie.
Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Adam

Offline matchless

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 167
  • Reputacja: 356
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: tyczka
Odp: Zapachy zanęt - jakie w danej porze roku?
« Odpowiedź #1 dnia: 08.01.2016, 13:21 »