Autor Wątek: Witam :) Jest ktoś chętny na Szwecję za 30% ceny?  (Przeczytany 2048 razy)

Offline Kochamwedkarstwo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Witam wszystkich miłośników wędkarstwa.
Na początku chciałbym bardzo podziękować właścicielowi strony za zaangażowanie w uzdrowienie patologicznego PZW. Super człowiek, super to robi. Na dniach podpiszę wszystkie petycje itp. jestem z Zielonej Góry, teraz mam małe ogłoszenie:

1-7 maja wyjeżdżamy do Szwecji na ryby. Szukamy jeszcze 1 osoby, żeby było nas razem 4os. Koszt to tylko 1100zl na osobę.
Jest tanio ponieważ omijamy pośrednikow, kolega główny organizator był już tam 2razy. Podróż jego wygodnym samochodem, prom Świnoujście-Ystad, jezioro 230km na północ od Ystad. Wygodny, ogrzewany domek 30m od jeziora, do dyspozycji 2 lodzie z silnikami Yamaha. Można też łowić z brzegu. Sam łowię zarówno na spinning jak i na spławik/grunt ryby karpiowate.

Offline Kochamwedkarstwo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Odp: Witam :) Jest ktoś chętny na Szwecję za 30% ceny?
« Odpowiedź #1 dnia: 03.04.2021, 17:27 »
Na dzień dzisiejszy Szwedzi wymagają  negatywnego testu na covid wykonanego do 48h, na powrocie tego samego wymagają w Polsce ale może do mają to poluzują. Jeśli nie to zrobimy testy, nie ma problemu. Jeden wędkarz startuje autem z Warszawy, jedzie po mnie i kolegę do Zielonej Góry, następnie jedziemy do Świnoujścia na prom. Także na tej trasie możemy zajechać po kolejną osobę.  Zainteresowanych proszę o tel: 602291622. jest to mega okazja na zwiedzenie szwedzkich jezior za niską cenę. Koszt na 1 osobę to: prom w dwie strony ok 350zl, domek 550zl, paliwo 200zl. Plus jedzenie z Polski co kto chce. Prom już mamy wykupiony. Pozdrawiam :fishonhook:

Offline grzegorz88

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 178
  • Reputacja: 138
Odp: Witam :) Jest ktoś chętny na Szwecję za 30% ceny?
« Odpowiedź #2 dnia: 04.04.2021, 02:31 »