Autor Wątek: Alarm wędkarski  (Przeczytany 1380 razy)

Offline Abdulsky

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złap i wypuść
  • Lokalizacja: Coventry
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Alarm wędkarski
« dnia: 09.08.2017, 20:13 »
Witam kolegów.

Chciałem podziękować za Wasze komentarze i pomoc jaka udzieliliscie mi Waszymi opiniami w moich poprzednich zapytaniach. Jak juz mowilem jestem początkującym wędkarzem i potrzebuje kolejna radę kolegów po fachu. Otóż kupiłem ostatnio za 23 funty zestaw dwoch alarmów brania wraz ze stelarzem firmy NGT, za pośrednictwem Ebay.uk. Szczerze powiem , ze nie sądziłem ze to aż takie gów...o. Po pierwsze kiedy skręcam zestaw , to gwinty są takie , że kręcą sie kółko a cały stelaż jest mega nie stabilny. Po drugie , nie da sie zrobić tak, zeby szytówka była pochylona ku tafli wody , a kołowrotek podniesiony do góry. Przyznać musze że zakup był kierowany tylko i wyłącznie ceną która jest niska , wiec myslalem ze na początek wystarczy , ale nie. Gdybyście pogli podpowiedzieć jaki zestaw zakupić , ktory jest godny polecenia , i na którym sami wedkujecie. Cenowo zmieścić sie w 70 funtach jakieś 300-350zl.

http://www.ebay.co.uk/itm/Carp-Fishing-Pod-Alarms-With-Swingers-2-Bite-Alarms-3-Rod-Rests-Bag-NGT-/301647009962?hash=item463b9018aa:g:jDsAAOSwrx5UW4Rl

Zamieszczam link tego co zakupiłem.

Dziekuje koledzy :)

Orzeszyna Arkadiusz

  • Gość
Odp: Alarm wędkarski
« Odpowiedź #1 dnia: 09.08.2017, 20:21 »
Kto tanio kupuje to dwa razy kupuje ..... :P
Tak na poważnie ........ za porządny stojak musisz trochę wydać ----- moi koledzy karpiarze mają stojaki z nierdzewki .....ale cena powala
dodam , że stoją i sprawdzają się nieziemsko nie to co mój konger

Offline Abdulsky

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złap i wypuść
  • Lokalizacja: Coventry
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Odp: Alarm wędkarski
« Odpowiedź #2 dnia: 09.08.2017, 20:33 »