Autor Wątek: Zestawy karpiowe - pomoc w wyborze  (Przeczytany 1966 razy)

Offline pamel

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Zestawy karpiowe - pomoc w wyborze
« dnia: 08.08.2020, 14:53 »
Witam wszystkich,


Zastanawiam się nad zakupem wędki pod ciężki feder, mam na myśli  duże podajniki . Nie będę ukrywał, jestem raczej laikiem i głównie korzystam z wiedzy internetowej, przynajmniej w zakresie sprzętu. Pojezdzilem ostatnio po sklepach, co ciekawego zauważyłem ? Ze większość sklepów ma dwie góra trzy firmy dla kołowrotków i kijow, głównie shimano, okulma, jaxon. Podobne z kijami . Z tego wszystkiego dostałem ofertę według mnie najciekawszym, a mianowicie następujący osprzęt;

Kolowrotek;
1. Okuma aventa ab 8000
Lub
2. Okuma LS-6k

Widziałem obydwa kołowrotki i ten drugi zdecydowanie mniejszy i lżejszy. Co o tył dwóch sądzicie ? Może jakieś inne propozycje w tej cenie.

Kij;
1. Prologic C1a 3 sekcje 3,9 długość
Lub
2. Shimano TX1A123003 3 sekcje i chyba długość 3,6

Macie jakieś sugestie ?
Poczytałem trochę na internecie oraz porozmawiałem z osobami w sklepach wędkarski i wydaje mi się ze propozycje które turaj podałem są całkiem rozsądne , cena do jakości jest naprawdę w dobrym stosunku.

twraz trochę opowiem o tym do czego ten sprzęt będzie używany. Moje wypady są głównie na komercje, od zbiorników 4-5ha do 16-24ha. Lowie z gruntu, przeważnie podajnik do metody O wadze 60. Włos 10-12 cm plus kulka 6 do nawet 14mm. Przeważnie mój wypad nad wodę trwa dzień góra dwa.