Autor Wątek: Pierwsze karpiowanie - ile towaru przygotować na 2 dni łowienia?  (Przeczytany 1517 razy)

Offline tstg

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 578
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • Łowie, bo lubię :)
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Ulubione metody: feeder
Witam wszystkich.

Wybieram się na swój pierwszy, prawdziwy weekend z karpiowaniem. Jeśli chodzi o normalne wędkowanie to wiem, ile mam przygotować towaru jeśli łowię na metodę, spławik i grunt, ale nie mam doświadczenia ile brać "towaru" na 2-dniową zasiadkę karpiową.

Łowisko na które się wybieram to Perła Mazowsza. Łowienie z rzutu bo nie mam łódki (zresztą nie można tam ich stosować).

Jedną wędka to 3,9 3,5 lbs do łowienia z PVA
Drugi kij to 3,6 3,0 lbs do łowienia blisko brzegu i tutaj będę nęcił łyżką.

Pod PVA pójdzie hot demon kruszony w PVA także 1kg chyba wystarczy. Dopalę worki PVA zanętą metodową do methody SB Robin Red. Ewentualnie mam Kulki z Decathlonu truskawka plus pop upy na hak.

Nie mam koncepcji na drugą wedkę. Tzn. czy kupować kulki (w jakiej ilości) i nęcić nimi czy lepiej przygotować kukurydzę lub miks i nęcić blisko brzegu łyżką?

Generalnie nie wiem ile mam towaru brać. Lato, woda ciepła także kulki szybko pracują i pewno 1kg to mało na nęcenie łyżką.

Czy kupować miksy zarien po 3kg (tanio) czy lepiej dokupić 10kg kulek 20mm i mieć z głowy? Dzięki za jakieś porady.



Offline tstg

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 578
  • Reputacja: 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • Łowie, bo lubię :)
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Ulubione metody: feeder
Podbijam....

Offline pit1984

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 002
  • Reputacja: 82
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Ulubione metody: feeder