Autor Wątek: Zakup pierwszego bata :)  (Przeczytany 3038 razy)

Offline Markos

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Zakup pierwszego bata :)
« dnia: 23.05.2021, 18:50 »
Witajcie koledzy :)

Myślę nad zakupem pierwszego bacika , jestem w tym kompletnie zielony a chciałbym kupić dobrze :) Łowię tylko na jeziorze głębokość ok 2 m, kilka m od brzego można już połowić więc myślę nad batem 6 lub 7m, ryby które najczęściej się łowi to leszcze i karasie do 1kg ale jest też sporo karpia takiego 45cm. Zależy mi aby bacik był dość lekki i dało się połowić też karpiki takie do 2 kg. Co byście polecili ze średniej półki , nie chce wydać 1000zł ale też nie 200 :) Pozdrawiam

Offline Markos

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0

Offline Stan

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1 083
  • Reputacja: 203
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Szprotawa
  • Ulubione metody: bolonka

Offline mrucin

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 56
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Poznań
  • Ulubione metody: gruntówka + sygnalizator

Offline ŁYSY0312

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 489
  • Reputacja: 77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Reguły, Łomża
Kuba

Offline ma1234

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 236
  • Reputacja: 34
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zakup pierwszego bata :)
« Odpowiedź #5 dnia: 01.06.2021, 22:23 »
Ja polecam Fiume Ferrara.
Mam wersję 6m i super nią się łowi.
Jest lekka, nie męczy ręki i leszcze 60 cm wyciąga bez problemów.
Koszt <200 zł :P, więc poniżej Twojego budżetu, ale szczerze polecam
https://bigriver.pl/wedki-baty/13874-wedka-fiume-ferrara-mt-600-5901445889395.html

timken

  • Gość
Odp: Zakup pierwszego bata :)
« Odpowiedź #6 dnia: 01.06.2021, 23:17 »