Autor Wątek: Uchań Dolny - Zalew Uchański  (Przeczytany 1987 razy)

Offline Watchmaker

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 69
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ulubione metody: waggler method
Uchań Dolny - Zalew Uchański
« dnia: 06.09.2018, 20:03 »
Zauważyłem, że to łowisko nie ma swojego wątku więc zakładam. Uchań to komercja położona niedaleko Łowicza. Gmina Łyszkowice powiat Skierniewicki. Kto bywa? Co powie? Ja byłem tam dopiero 3 razy ale będę wpadał bo mam blisko i miejsce ma swój urok. jest bardzo swojsko bardzo kameralnie powiedziałbym. 15 zł w tygodniu 20 w weekendy max 2 wędki za następne dopłata. Zbiornik nie jest zbyt duży a na środku ma wysepkę. Obecnie na dużej części jest dość płytko, widać wystającą roślinność. Są jednak miejsca gdzie jest dość głęboko już przy samym brzegu. Trawka ładnie wykoszona, gdzie nie gdzie kępka trzciny. O rybie się nie wypowiem bo jestem zielony. Łapałem tylko na wagglera małe płocie ale posiedzieć można fajnie. Czasami pod barem (jest mały bar z przyczepy campingowej obsługuje bardzo miła pani) jest dość gwarno. Generalnie ludzie przyjeżdżają ruch jest.
Wszystko, co w wędkarstwie najlepsze, jeszcze przede mną ;)

Offline katmay

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8 295
  • Reputacja: 562
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Łowicz
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Odp: Uchań Dolny - Zalew Uchański
« Odpowiedź #1 dnia: 06.09.2018, 21:18 »
Na początku solidnie zarybiono. Sporo czasu tam spędziłem. Były bardzo fajne płocie, karpie waleczne jak dzikusy...

Niestety płoć była za darmo, a wielkość ryby do zabrania nie była regulowana (karp).

Później okazało się, że ludzie którzy tam łowili, z płaczem w oczach nosili ryby do kupienia. Tą mentalność, że rybę trzeba zabrać a ból był, że trzeba kupić. Czy jak by wrócili do domu bez ryby była by awantura, że na dzięki chodzi??? Cholera wie. Nie mój przekrój społeczny.

W każdym razie był okres, że nawet płoć ciężko było złapać.