Autor Wątek: Method feeder - problem z zanętą i zacięciem  (Przeczytany 4846 razy)

Offline Abdulsky

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złap i wypuść
  • Lokalizacja: Coventry
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Method feeder - problem z zanętą i zacięciem
« dnia: 02.08.2017, 20:06 »
Witam!
Wedkuje na feeder method drennan 25 g.
Mam pytanie. Kiedy zarzuce i nie mam żadnego brania (komercja), po trzech minutach posiadam pusty koszyk bez peletu. Jest jakaś opcja żeby pellet trzymał się dłużej w koszyku?
W momencie kiedy szczytowka mi się rusza ale bez widocznej mocnej siły brania, nie wiem w którym dokładnie momencie poderwać wędkę żeby złapać rybę.
Jestem początkującym wędkarzem i z góry dziękuję za pomoc kolegów :) 

Offline jurek

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2 435
  • Reputacja: 202
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: południowa wielkopolska
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Method feeder - problem z zanętą i zacięciem
« Odpowiedź #1 dnia: 02.08.2017, 20:09 »
To mogą być tzw wskazania - czyli otarcia kręcących się ryb o żyłkę. Najczęściej swiadczy to o ich zainteresowaniu zawartością koszyka.

Offline fabikks

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 231
  • Reputacja: 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Method feeder - problem z zanętą i zacięciem
« Odpowiedź #2 dnia: 02.08.2017, 20:15 »
Do lepszego sklejenia pelletu używam melasy. U mnie się sprawdza, przynajmniej w jakimś tam stopniu.
Fabian

Offline Arunio

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 8 892
  • Reputacja: 521
  • Płeć: Mężczyzna
  • Życie jest krótkie, a łowić się chce!
    • Galeria
  • Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Method feeder - problem z zanętą i zacięciem
« Odpowiedź #3 dnia: 02.08.2017, 20:17 »