Autor Wątek: Instalacja starej drukarki - prośba o pomoc  (Przeczytany 1869 razy)

Offline fishunter1990

• Ekspert
  • Reputacja: 905
  • Przystawka i Laying-on Gruntówka z alarmem
Instalacja starej drukarki - prośba o pomoc
« dnia: 03.10.2019, 13:25 »
Mam nie lada problem (a myślałem, że to banał). Otóż chciałbym zainstalować starą drukarkę Lexmark Z615 do laptopa Toshiby (Windows 7), też nie pierwszej młodości. Instalator sterowników nie wykrywa w ogóle tej drukarki (nie podłączono drukarki). System też wywala mi komunikat: nie znaleziono sterownika (czy to na  kompie czy online). Mimo, iż nie jestem informatykiem, to jednak coś tam potrafię, ale w tym przypadku chyba się poddam. Zamówiłem nowy tusz, a nawet nie mam jak go użyć. Wiem, że można (trzeba) kupić laserówkę, ale skoro mam jeszcze sprawną atramentówkę, a będzie używana sporadycznie, więc chciałbym uniknąć niepotrzebnych wydatków (wiecie na co są potrzebne :) :narybki:). Pomocy!
Wolę łowić niż łapać...🎣🍺😉

Offline Darek_Darek1968

• Ekspert
  • Reputacja: 60
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Instalacja starej drukarki - prośba o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: 03.10.2019, 13:28 »
Ściągnij stery i zainstaluj bez podpinania drukarki.
Jak się zainstalują to dopiero podłącz ja kablem.

Link pierwszy z brzegu i nie sprawdzany https://download.komputerswiat.pl/sterowniki-i-poprawki/drukarki/lexmark/seria-z/lexmark-z615-sterownik

Offline fishunter1990

• Ekspert
  • Reputacja: 905
  • Przystawka i Laying-on Gruntówka z alarmem
« Odpowiedź #2 dnia: 03.10.2019, 14:26 »
Niestety instalacja powyższych i innych sterowników nie dała rezultatów. Znalazłem oryginalną płytę instalacyjną, tyle, że na XP. Niby drukarka jest już zainstalowana, ale gdy chcę wydrukować stronę, to na dolnym pasku widnieje komunikat, że dokument oczekuje. Włączam rozwiązywanie problemów i wyskakuje, że drukarka jest wyłączona, co jest kompletną bzdurą :facepalm:. Echh ze starociami...
Wolę łowić niż łapać...🎣🍺😉

Offline PawelL

• Ekspert