Autor Wątek: Wędka Method feeder ze sprzętu który mam  (Przeczytany 2121 razy)

Offline Bambolako

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
Wędka Method feeder ze sprzętu który mam
« dnia: 19.09.2020, 20:42 »
Witam,
od jakiegoś czasu zacząłem wędkować na komercji na method feeder. Łowiłem cały czas na sprzęcie kolegi aby sprawdzić czy mi się spodoba, no i się spodobało. :P :P
Dostałem od dziadka trzy kije :gift::
 - Shimano Technium DF CX 240 MH 14-40g
 - Konger carbomaxx teletravel 360/40
 - MiracleFish 300 60-120cw
oraz dwa kołowrotki :gift::
 - SHIMANO SYMETRE 4000 RI
 - Dragon Magnum 530
Czy uda mi się z tego sprzętu złożyć coś do method feeder? :fishonhook: :fishonhook:
Łowię tylko na komercji, karpie do 5-6kg ale wiem że pływają tam max 11kg. Daleko rzucać nie muszę a głębokość to około 2-3m.
Jestem amatorem, jak narazie zbieram :money: :money: na porządną wędkę do method feeder, ale czymś chciałbym łowić już teraz i nie być uzależnionym od kumpla. Wiem że te kije są bardziej na spinning/spławik, ale czy tymczasowo mógłbym ich użyć do feedera bez uszkodzenia tego sprzętu itp.

Offline Rafallub900

• Ekspert
  • Reputacja: 146
  • Ulubione metody: feeder
Odp: Wędka Method feeder ze sprzętu który mam
« Odpowiedź #1 dnia: 19.09.2020, 20:55 »
Wszystkie te wedki możesz użyć do metody ale z sygnalizatorem na zylce,do method feeder musisz miec wędkę feeder .

Offline Bambolako

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
« Odpowiedź #2 dnia: 19.09.2020, 21:01 »
Źle się wypowiedziałem, chodzi mi o method feeder. Podajnik + kulki proteinowe. Pierwszy post edytowałem.

Offline Rafallub900

• Ekspert
« Odpowiedź #3 dnia: 19.09.2020, 21:06 »
Kolowrotki się nadadzą ale wedki muszą być z drgajaca szczytówką.

Offline Rafallub900

• Ekspert

Offline Radar

• Ekspert
  • Reputacja: 368
  • Ulubione metody: method feeder
« Odpowiedź #5 dnia: 19.09.2020, 22:25 »
Witam,