Autor Wątek: Tyczka na Odrę  (Przeczytany 1286 razy)

Offline Henodus

• Aktywny użytkownik
  • Reputacja: 4
Tyczka na Odrę
« dnia: 14.04.2021, 22:52 »
Witajcie,

Czytając posty na forum, przeglądając strony i filmy na YT, zaczynam dojrzewać do decyzji o zakupie tyczki (aktualnie bolonka oraz feeder).
Luk pisał w jednym z postów, cytuję: "tyczka daje spore możliwości, uczy dokładności i odpowiedniego nęcenia" i to jest właśnie to, nad czym chciałbym popracować w nadchodzącym sezonie :)
Niestety, jestem kompletnym laikiem w tej metodzie i nie mam pojęcia od czego zacząć, żeby dobrze wybrać i nie zniechęcić się już na starcie przez źle dobrany sprzęt.
Łowisko to Odra na odcinku od Wrocławia do Głogowa. Ryby, od drobnicy po bonusy w postaci leszczy i brzan 50cm+.
Najlepiej gdyby była to tyczka w packu, może być używana, idealnie gdyby była już uzbrojona w gumy.
Długość 11 m czy 13 m?
Budżet 2000 zł - 3000 zł.

Jaką tyczkę i rolki polecacie (kosz już mam)?

Gdyby, któryś z Kolegów tyczkarzy, mieszkających na Dolnym Śląsku był otwarty na spotkanie na łowisku i chęć podzielenia się wiedzą, sowicie wynagrodzę :beer: :beer: :beer: :)

Dziękuję.

Offline N3su

• Ekspert
  • Reputacja: 319
  • Ulubione metody: spinning
Odp: Tyczka na Odrę
« Odpowiedź #1 dnia: 15.04.2021, 23:43 »
Nie znam tego odcinka na, którym łowisz. Jaki tam jest prąd czy to bardziej kanał, czy spory uciąg. Bo jak to pierwsze to lepiej kupić kanałówke + ewentualnie topy power. Jak drugie to najtaniej wyjdzie tyczka karpiowa.

Rolki to też wydatek.rzędu 400 zł sztuka za dobre v i u, do tego doliczyć musisz balkon tu najlepiej dwustronny płaski do przepływanki i żłobiony na stopa + tulipan do odkładania tyczki.

Z nowych zobacz Mavery, w tej cenie już ciekawe na rzekę znajdziesz.
Fajna i stosunkowo tania tyczka rzeczna jest tubertini concept xtream, tu tyczkę bez pakietu dostaniesz w swojej kwocie. Pak uzywkę.

Z używek to sensas 404/444 crazy power. Fajne rzeczne tyczki sporo topów.