Autor Wątek: Kompletny zestaw do feeder'a: wędka, kołoworotek, koszyk, żyłka  (Przeczytany 5936 razy)

Offline Symik

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
Witam Wszystkich serdecznie,

Niestety, nie udało się znaleźć na forum porad dotyczących kompletnego dobrego lub bardzo dobrego zestawu do feedera. Może by tak zawrzeć to tutaj - sprawdzone zestawy od wędki do żyłki, haczyków itp.?
Właśnie stałem się posiadaczem Trabucco sSlektor XS Commercial i szukam do tego całej reszty. Zaznaczam, że nie mam doświadczenia w feederze, wszystkie porady mile widziane, na pewno przydadzą się też innym.
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

Offline Kafarszczak

• Ekspert
  • Reputacja: 164
  • Ważne, aby uwierzyć w moc zanęty i przynęty! :)
  • Ulubione metody: feeder
Zacznijmy od tego na jaką wodę ten zestaw ? . Rzeka,jezioro ? . Jak Lake, to rozumiem że będziesz łowił tylko na wodach stojących ?

Na rzekę używam wędki Trabucco Precision XT River Feeder 360 - 150 gr, Zyłki Trabucco Xps 0.23 lub grubszej, haczyki 10-12. Kręcioł jakiś Jaxon z wolnym biegiem, nie musisz od poczatku mieć sprzętu z górnych półek, wszystko z czasem :)
Krzysztof

Offline Laur77

• Ekspert
  • Reputacja: 60
    • Galeria
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Cześć
Ja osobiście łowię na sprzęt (wędka i żyłka) firmy Trabucco
- pierwszy zestaw to Trabucco Sygnum XPS Competition Feeder + Shimano Baitrunner X-Aero FA 4000 (wyjąłem na to Karpia 15,75 kg),
- drugi zestaw to Trabucco Selektor XS Master Feeder 3,6 // ≤90g wcześniej kołowrotek Mitchell Avocast FS4000 (wyjąłem na to karpia 10,5 kg) ale teraz zakupiłem do tego zestawu kołowrotek Penn Spinfisher 4500LL zobaczymy jak się spisze.