Autor Wątek: Ciężki feeder, brzanówka czy lekka karpiówka na Narew k. Serocka  (Przeczytany 2941 razy)

Offline tstg

• Ekspert
  • Reputacja: 35
  • Łowie, bo lubię :)
  • Ulubione metody: feeder
Witam Panów.

Pomimo przeszukania forum i pewnych wskazówek, które uzyskałem z treści innych postów, postanowiłem założyć oddzielny temat.

Generalnie wędkuje pickerem. Poszukuję sprzętu do łowienia na grunt w rzece. Może są koledzy na forum z okolicy, którzy mi coś doradzą. Absolutnie nie mam doświadczenia łowienia w rzece i chcę od czegoś zacząć.

Miejsce - Rzeka Narew/Bug, okolice Serocka czyli bardzo szeroka rzeka i praktyczne wejście do Zegrza.

Dokładne miejsce:) - chciałbym łowić w pełnym nurcie. Do łowienia między główkami (których tam raczej mało lub wcale) mam feeder do 100g.

Wymagania - Tak jak pisałem doświadczenie zerowe, ale domyślam się, że do dalekich wyrzutów wymagane jest minimum 150 gr wyrzutu i 3,9 lub więcej długości.

Sposób łowienia I tutaj jest najciekawsze. Generalnie potrzebuję wędki, tak abym nie musiał gapić się w szczytówkę:) Powód? Przyjazd z rodziną, zarzut wędki i "obsługa rodzinki" :) Taki sposób łowienia będzie najczęstszy. Gdybym miał jeździć sam, to bym poszedł od razu w zwykły feeder. Tutaj, raczej posiłkowałbym się sygnalizatorem. Albo nie wiem, dzwonek na szczytówce?:)

Co chcę łowić cokolwiek :) rosówka, czerowny, biały, groch itp.

Budżet ok. 300 zł.

Myślałem nad trzema typami wędek
- ciężki feeder
- wędka typu barbel
- karpiówka?

Dzięki za jakieś sugestie :)

Offline Jurek z Warszawy

• Ekspert
  • Reputacja: 166
  • Tylko wody PZW- no kill
  • Ulubione metody: feeder i spinning