Autor Wątek: Metoda na Karpiówke  (Przeczytany 664 razy)

Offline Matek97

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
Metoda na Karpiówke
« dnia: 03.06.2025, 19:52 »
Witam Panowie. Zacząłem swoje przygodę z wędkarstwem i jestem totalnym laikiem. Spodobało mi się łowienie na metode i mam jedną wędkę właśnie do metody a druga to Karpiówka Konger Corral 360/100.  Da się tą wędka łowić na metode? Jaki podajnik zastosowac? Co zrobić inaczej? Jeśli oczywiście to możliwe. Dziękuję z góry za pomoc

Online Mosteque

• Moderator Globalny
  • Ekspert
  • Reputacja: 2218
  • MFT
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Metoda na Karpiówke
« Odpowiedź #1 dnia: 03.06.2025, 19:58 »
Cześć.
Na pewno w tym wątku coś na początek będzie:
https://splawikigrunt.pl/forum/index.php?topic=20303.0

Krwawy Michał

Viva la libertad, carajo!

Online carl23

• Ekspert
  • Reputacja: 338
  • to zwykły kłamca z wielkim ego jest...
« Odpowiedź #2 dnia: 03.06.2025, 22:29 »
Łowienie na metodę to sygnalizacja brania szczytówką, jeśli jest na tyle miękka by sygnalizować brania to się nada. Drugi sposób bardziej karpiowy, to na podpórki i hangery jako sygnalizatory brań.

Offline ZiZ

• Aktywny użytkownik
  • Reputacja: 24
« Odpowiedź #3 dnia: 03.06.2025, 22:36 »
Do karpiówki " dołóż" elektroniczny sygnalizator i bombkę. W ostateczności daj cięższy podajnik (wg uznania) aby się lepiej rzucało.

Offline Matek97

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
« Odpowiedź #4 dnia: 03.06.2025, 23:24 »
Dzięki za odpowiedź :) Tak naprawdę spodobało mi się łowienie na waftersy kulki itd. Wpadła mi do głowy taka myśl.. Można zawiązać krótki przypon z bagnetem od metody do zwykłego gruntu (sprężyny, koszyczka)? Tak aby łapać na te przynęty? Czy to nie zadziała?

Offline pknr1

• Zaawansowany użytkownik
  • Reputacja: 44
  • Ulubione metody: tyczka
« Odpowiedź #5 dnia: 03.06.2025, 23:26 »
Przynęta to przynęta, możesz na to łowić nawet z metrowym przyponem na rzece. Z powodzeniem łowiłem tak klenie.

Offline Zaba