Autor Wątek: Jaki parasol przeciwsłoneczny - do 400zł?  (Przeczytany 1019 razy)

Offline Manfred1979

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 328
  • Reputacja: 28
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Poznań
  • Ulubione metody: method feeder
Jaki parasol przeciwsłoneczny - do 400zł?
« dnia: 05.08.2017, 00:54 »
Cześć, szukam parasola który daje dobry cień, czyli jak najlepiej chroni przed słońcem. Oczywiście czasami będzie też służył jako ochrona przed drobnym deszczem - z naciskiem na "drobnym". Jak zrywa się silny wiatr i zaczyna mocno padać to zjeżdżam do bazy, więc nie potrzebuję jakiegoś mocarnego sprzętu, który wytrzyma nawałnicę. Główna funkcja jakiej poszukuję to jak najlepsza ochrona przed słońce.
Pozostałe cechy, których oczekuję:
- stosunkowo niska waga, wydaje mi się że do 3kg
- wysokość pozwalająca na komfortowe łowienie
Łowie głównie na feedera, siedzę na fotelu. Wędkarz ze mnie - niedzielny, ale nie lubię kupować sprzętu na jeden sezon.
Jestem zielony w temacie parasoli. Nawet nie wiem jakiej wielkości powinna być czasza aby z jednej strony chroniła przed słońcem w wystarczający sposób, a z drugiej strony aby nie była za wielka bo to ma wpływ na wagę i wielkość transportową.
Mój budżet to 400zł, ale jeśli trzeba będzie to mogę go zwiększyć.

Z jednej strony rozważam:
Fox Brolly 60
Matrix Space Brolly Plus
Lub Drennan Umbrella (przekracza budżet i nie wiem czy jest sens wydawać poł tysiaka na parasol.)

Z drugiej strony może kupić w decathlonie parasol Caperlana za 150zł i liczyć, że na początek przygody parasolowej wystarczy...

Doradźcie coś.

Offline kkza

  • Moderator Globalny
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 793
  • Reputacja: 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lokalizacja: Będzin
Odp: Jaki parasol przeciwsłoneczny - do 400zł?
« Odpowiedź #1 dnia: 05.08.2017, 08:24 »
Karol

Method feeder, odległościówka, podlodówka
Tęsknię za przepływanką.

Offline Luk

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 22 748
  • Reputacja: 1988