Autor Wątek: Pytanie o kupno kołowrotka lub parasola wędkarskiego  (Przeczytany 1434 razy)

Offline ŁukaszD

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Cześć nazywam się Łukasz.
  • Lokalizacja: Okolice Rybnika
  • Ulubione metody: method feeder
Witam wszystkich czytających,w wątku tym chciałbym zadać pewne pytania odnośnie zakupu.
Jako że nadchodzą święta zamierzam kupić sobie na prezent kołowrotek lub parasol wędkarski i pierwsze pytanie dotyczy tego jakie kołowrotki polecacie?
Zamierzam łowić na grunt,metodę oraz spławik na małych i średnich stawach(Od 2.04 ha do 15 ha) głownie karpie,leszcze oraz karasie(do 4-5 kg).
Wędka pod kołowrotek to Mikado Trython Feeder 300 300/100 g lub Jaxon Genesis Pro Feeder 360/120.
Cena: 250-350 zł.
Drugie pytanie natomiast dotyczy parasola wędkarskiego.
Podobnie jak do kołowrotka zacznę od tego jakie parasole polecacie?
Nie znam się zbytnio na parasolach wędkarskich więc nie będę się rozpisywał.
Cena: 300-350zł
W razie pytań,pytajcie śmiało ponieważ możliwe że nie podałem jakich ważnych informacji :D.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.






Offline selektor

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 5 281
  • Reputacja: 1399
  • Lokalizacja: Catch & w Łeb & Realese on Patelnia
  • Ulubione metody: waggler method
Odp: Pytanie o kupno kołowrotka lub parasola wędkarskiego
« Odpowiedź #1 dnia: 01.12.2017, 22:12 »
Łukasz a te wędki to już masz, czy będziesz je chciał dopiero kupić. Raz, że te feedery to straszne pały jak na ryby, które chcesz łowić, a dwa, że feederami chcesz łowić na spławik. Wszystko się da zrobić, a tym samym i łowić na spławik feederem, ale to raczej nie są wędki z przeznaczeniem do łowienia na spławik. Poza tym przy Twoim budżecie można mieć fajny sprzęt zarówno do łowienia na spławik, jak i na feeder. Teraz pytanie czy nie lepiej mieć najpierw porządny sprzęt do łowienia, a dopiero potem np. taki parasol. 

Offline ŁukaszD

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9