Autor Wątek: Wędzisko spinningowe na Szwecję + akcesoria  (Przeczytany 1703 razy)

Offline Bolo

• Ekspert
  • Reputacja: 101
Wędzisko spinningowe na Szwecję + akcesoria
« dnia: 21.02.2020, 19:43 »
Witam
Trafia mi się pod koniec maja mały wypad do Szwecji jak uda się przełożyć urlop. Kombinuje zabrać feedery 8). Osoby zapraszające głownie pływają i spinningują, na pewno spróbuję a że nie lubię korzystać z czyjegoś sprzętu pytanko do was, co byście polecili na tamtejsze warunki, co do wędziska. Nigdy mnie ta metoda połowu jakoś nie interesowała dla tego jestem laikiem, z tego, co na szybko się rozejrzałem to nie ma uniwersalnego spinningu. Natomiast celowałbym w wędzisko 240 - 270 o cw. 5 - 35 o pracy pół szybkiej, szybkiej. Pytanko czy dobrze kombinuje?. Co do kwoty wędziska to tak  200 – 250 zł po prostu nie wiem czy po wyjeździe będę jeszcze spinningował. Przydałaby się pewnie do tego jakaś plecień oraz przypony i masa przynęt, co do kręciołka to podepnę ryobi zauberka 4000 chyba się nada?           

W życiu pewne są tylko dwie rzeczy, jest to śmierć i podatki

Pozdrawiam
Sławek

Offline booohal

• Ekspert
  • Reputacja: 539
  • Krzyś
  • Ulubione metody: feeder i spinning
Odp: Wędzisko spinningowe na Szwecję + akcesoria
« Odpowiedź #1 dnia: 21.02.2020, 19:47 »
Jakby co to mam Jaxona Genesis Pro Spinning 5-20g 270cm na handel.
Wiem. Nie pomogłem :)
Panowie, policzmy głosy:

Offline Semit

• Ekspert
  • Reputacja: 154
  • Tomek
  • Ulubione metody: feeder
« Odpowiedź #2 dnia: 21.02.2020, 20:47 »
Jeżeli łowią na łódce to nie szukaj niczego powyżej 2,40. Byłem kiedyś z kumplem na łódce i on z takim kijem 2,7 szalał, mało mnie nie utłukł, a we trzech to już by była masakra. Długim kijem z łodzi niewygodnie się łowi.
Tomek

Offline Bolo

• Ekspert

Pozdrawiam
Sławek

Offline Kozi

• Ekspert
  • Reputacja: 415
« Odpowiedź #4 dnia: 21.02.2020, 21:56 »
Masz zamiar łowic z brzegu czy łodzi? Na jakiej głębokości? Jakie przynęty i wielkość?

Offline Bolo

• Ekspert