Autor Wątek: Shimano Beastmaster, Drennan S7  (Przeczytany 2426 razy)

Offline Piotrzdz

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja: 0
Shimano Beastmaster, Drennan S7
« dnia: 31.05.2016, 14:58 »
Witam. Chciałbym poruszyć wątek dwóch feederów,a mianowicie  Drennan Paddle Chucker z serii S7 o długości 330 cm i  Shimano Beastmastera o podobnych parametrach. Łowię na metodę na płytkim łowisku, gdzie dominuje karp i leszcz, od biedy trafi się karaś. W tym roku postanowiłem dokupić kolejne wędzisko. Jakie są Wasze opinie na temat wyżej wymienionych kijów. Jestem otwarty na inne propozycje. Pozdrawiam.

Offline Ścigacz

• Ekspert
  • Reputacja: 139
  • No fish no fun :)
  • Ulubione metody: waggler i feeder
Odp: Shimano Beastmaster, Drennan S7
« Odpowiedź #1 dnia: 31.05.2016, 15:06 »
Nie mam doświadczenia z tymi wędkami, ale używam quivera Ultegry 3,2 m do 50 g i jest rewelacyjny. Nie wiem, czy jeszcze jest dostępny w Askarii, ale kosztował 485 zł i za tę cenę, sądzę, że lepszej wędki się nie kupi :)
A jest to starsza wersja Ultegry, najlepsza seria tych wędzisk :)

Offline Piotrzdz

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 31.05.2016, 15:10 »
Dzięki za odpowiedź :D, zapomniałem dodać, że nie chcę wydać więcej niż 500 - 600 zł.

Offline Ścigacz

• Ekspert
« Odpowiedź #3 dnia: 31.05.2016, 15:15 »
Ja posiadam 4 wędziska Ultegry. 2 szt quiverów i 2 szt 3.66 do 90 g, i są rewelacyjne. Stara seria rządzi, te nowsze nie są już tak dobre ale łatwiej je można kupić. Starsze serię są jeszcze dostępne w niektórych sklepach i Askarii jest tego przykładem. Swoje quivery u nich brałem ;)

Offline masters

• Ekspert
  • Reputacja: 30
« Odpowiedź #4 dnia: 31.05.2016, 15:57 »
Nie mam doświadczenia z tymi wędkami, ale używam quivera Ultegry 3,2 m do 50 g i jest rewelacyjny. Nie wiem, czy jeszcze jest dostępny w Askarii, ale kosztował 485 zł i za tę cenę, sądzę, że lepszej wędki się nie kupi :)
A jest to starsza wersja Ultegry, najlepsza seria tych wędzisk :)