Autor Wątek: Korum Xpert 1,75 lbs spinanie się ryb  (Przeczytany 2844 razy)

Offline Woy

• Użytkownik
  • **
  • Reputacja: 8
Korum Xpert 1,75 lbs spinanie się ryb
« dnia: 20.04.2017, 17:19 »
Jestem właśnie po 3 z rzędu wyjeździe na komercje. Używałem wędki jak tytule. Zestaw method feeder z koszykami o masie 28 i 45g. Odległość na jaka posyłałam zestaw to ok 60 m (sprawdzone na mapach Google). Korzystałem z żyłki a następnie plecionki. Gotowe przepony dedykowane do metody z haczykami browning 14 oraz Drennan 12. Efekty - na 15 bran wyciągnięty jeden karaś. W kilku wypadkach czułem w początkowej fazie holu rybę na końcu zestawu, następnie spinaly mi się. Co może być tego przyczyna? Czy wędka jest zbyt sztywna? Jestem początkujący w metodzie. Na drugiej wędce skuteczność zacięć i holi to 80% (picker 2,70 z Decathlonu).

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline Mosteque

• Moderator Globalny
  • Ekspert
  • Reputacja: 2239
  • MFT
  • Ulubione metody: method feeder
Odp: Korum Xpert 1,75 lbs spinanie się ryb
« Odpowiedź #1 dnia: 20.04.2017, 17:24 »
Jakich podajników używasz?
Krwawy Michał

Viva la libertad, carajo!

Offline Tomsza

• Ekspert
  • Reputacja: 49
  • Ulubione metody: waggler i feeder
« Odpowiedź #2 dnia: 20.04.2017, 17:27 »
Czy na obu kijkach był dokładnie taki sam zestaw końcowy? Bo mi to wygląda mi na brak samo zacięcia, za długi włos na przyponie? Za mały hak?
Metoda ma to do siebie że ryby powinny się zapinać same, nie trzeba tego zacinać, podnosimy wędkę i rozpoczynamy hol.
Tomsza

Offline Woy

• Użytkownik
  • **
« Odpowiedź #3 dnia: 20.04.2017, 18:09 »
Jakich podajników używasz?
Podajniki Guru Hybrid large oraz Drennan large. Przepony gotowe do metody - Drennan oraz Browning. W części brań ryby były początkowo wyczuwalne na kiju jednak po chwili się gubiły.

Offline Drgająca Szczytówka

• Aktywny użytkownik
  • Reputacja: 4
    • Galeria
« Odpowiedź #4 dnia: 20.04.2017, 18:36 »